1-0 kaybedilen maç sonrası teknik direktör Slaven Bilic şunları söyledi;
''Kayserispor'un hakkını vermek gerek, kazanmayı ve üst tura yükselmeyi hakettiler. Biz az şans bulan isimlere yer verdik. Bazıları iyi kullandı ama bazıları bu şansı iyi kullanamadı. Panik yapacak bir durum yok. Lige ve Avrupa Ligi'ne odaklanacağız''.

