O HABERİ OKUMAK İÇİN TIKLAYIN!
Beşiktaş'ın Başakşehir beraberliği sonrası şampiyonluk yarışında da uzaklaşması yönetimdeki fikir ayrılığını dahada keski hale getirdi.
Edinilen bilgilere göre Beşiktaş Başkanı Fikret Orman da şampiyonluk kaybedilmesi halinde Bilic'in gönderilmesine sıcak bakıyor.

