comScore

"Vidic benim idolüm"

30 Mart 2014, Pazar 18:53

Konyaspor'un başarılı defans oyuncusu Jagos Vukevic ile keyifli bir röportaj yaptık. 

FutbolArena - Konyaspor'un başarılı defans oyuncusu Jagos Vukevic ile keyifli bir röportaj yaptık. 

Konyaspor'da olmaktan mutlu musun?
İyi bir takıma geldiğimi düşünüyorum. Hocalarımız ve takımın ortamı çok iyi ve burada olmaktan çok mutluyum.
 
Konyaspor ile yolların nasıl kesişti?
İki maç izlediler. Beni önce Kızılyıldız ve birde kupa maçında izlediler. Beğendikten sonra anlaşmamız gerçekleşti.
 
İyi yönlerin neler?
Güçlü ve zıplama yeteneğim bana göre üst düzeyde. Ayrıca geriden iyi oyun kurabilirim.
 
Kızılyıldız günleri nasıl geçti?
Kızılyıldız'ın genç takımından geliyorum. Özellikle oyuncuları yetiştirip dünya futboluna pazarlıyorlar. Beni daha sonra geri çağırdılar ama ben seçimimi Konyaspor'dan yana yaptım. Güçlüyüm, iyi bir zıplama yeteneğim var. Ayrıca geriden oyun kurma yeteneğimde bulunuyor. 
 
Futbol'a başlangıç hikayen nasıl? Nasıl bir aile hayatın var?
8 yaşında başladım futbola. Önce forvette oynadım ve baya gol attığımı söyleyebilirim. Daha sonra orta sahada denediler bir süre boyunca ve en son defans hattına geçtim. Bu bölgede oynamaya başladım. Hatta babam kulüp yöneticilerine giderek neden oğlumu defansta oynatıyorsunuz diye kızdı ve yöneticilerde biz ne yaptığımızı biliyoruz diye ters tepki vermişlerdi. Şimdi iyiki bu seçimi yapmışım diyorum.
 
Babanız futbolla ilgili miydi?
Babam da futbolcuydu. Daha sonra şeker fabrikasında çalıştı. Hatta kardeşimde aynı şekilde defans oyuncusu. Sadece eşim oynamıyor diyebilirim. (Gülüyor) İnşallah oğullarım defans oyuncusu olmaz. Şaka bir yana aile olarak futbolla çok ilgiliyizdir.
 
Kaç çocuğunuz var?
2 oğlum birde kızım var. Filip 4 yaşında, Alexa 1 yaşında ve kızım Elena 2.5 yaşında. Hızla büyüyorlar. Büyük oğlum forvet olur, diğeri defansta oynayabilir belki. Yakın zamanda tüm ailemide yanıma almak istiyorum.
 
Türkiye ile ilgili araştırma yaptınız mı? Veya burada oynayan oyunculardan fikir alışveri oldu mu?
Gençlerbirliği'nde oynayan 4 Sırp oyuncu ile eski arkadaşım gelmeden önce konuştum ve çok güzel sözler söylediler. Lig hakkında çok üst düzey olduğunu öğrenince hiç düşünmeden geldim.
 
İdolünüz kimdi?
En beğendiğim oyuncu Manchester United takımından Vidic diyebilirim, çünkü çok üst düzey futbol oynuyor ve tüm oyunculara örnek oluyor. Ben dünyanın en iyi defans oyuncusu olduğunu düşünüyorum.
Röportaj: Yetkin Etkin