FutbolArena Özel - Beşiktaş'ta Önder Özen'in geleceği belli oldu. Kulüp için sıkıntıların yanı sıra özellikle transfer için ayrılan bütçenin azlığı nedeniyle büyük bir sıkıntı yaşayan Önder Özen, Fikret Orman ile görüşmeye istifa seçeneğiyle gitti.
Son dönemde istifası gündeme gelen Önder Özen, Beşiktaş'taki görevine devam edecek. Özellikle Diego'nun Fenerbahçe'ye transferinden sonra görevi bırakacağı konuşulan Önder Özen, Beşiktaş Başkanı Fikret Orman ile yaptığı görüşmenin ardından göreve “devam” dedi.

