Emre Taşdemir'in performansının sorulması üzerine Güneş, "İyi oynadı. Çok başarılıydı, hücuma dönük zaten iyi oynuyor, defansa dönük oynarsa biraz daha iyi olacak." diye cevap verdi.
"YEDEK KALDIĞI İÇİN MORALSİZ OLAN, TAKIMA KATKISI OLMAYAN OYUNCULARIN GİTMESİNDEN YANAYIM"
Güneş, hafta içi yönetim ile yaptıkları toplantının sorulması üzerine, "Takımla ilgili genel düşünceleri konuştuk. Başkanla paylaştık. Oyuncularla paylaştığımızı duyarsınız. Oynamayanlardan mutsuz olan gitmek isteyenlere saygı duyarım. Kadromuz geniş ama kenarda kalan mutsuzsa, takıma katkı sağlayamayacağını düşünüyorsa onların da gitmesinden yanayım." diye cevap verdi.
ŞABAN YARKIN: AKHİSAR BU ZOR GÜNLERİ ATLATACAKTIR
Akhisar Belediyespor Teknik Sorumlusu Ferudun Şaban Yarkın ise yaptığı açıklamada, "Uzun süredir, 9 haftadır kazanamayan bir takımımız var. Benim görev aldığım kısa sürede yapabileceğimiz, maça odaklanma noktasında bir desteğimiz olacaktı. Oyunun gelelinde oyundan düşmeyen bir Akhisar vardı. Ama gollerin geliş dakikaları ile takımın oyunu düştü. Golü bulduktan sonra oyunun akışı değişebilirdi. Ama pozisyonları değerlendiremedik. Ben Akhisar'ın bu zor günleri atlatacağına inanıyorum." diye konuştu.

