Bursaspor takımın tecrübeli isimlerinden Ozan İpek'i gönderme kararı aldı. Teknik direktör Şenol Güneş, performansını düşük bulduğu Ozan'ı istemediğini yönetime iletti.
Yıllık 1 milyon euroluk ücretine rağmen ligin ilk devresini 0 gol 0 asistle tamamlayan solak oyuncu hakkındaki bu karara, yönetim de sıcak baktı. Ozan'ı kıskaca alan ilk kulüplerin ise Başakşehir ve Gençlerbirliği oldukları öğrenildi.

