ALPASLAN ÖZTÜRK'ÜN AÇIKLAMALARI
Son dakikadaki golün sevincini Arda Turan'a sarılarak yaşayan Alpaslan Öztürk'ün maç sonu açıklamaları:
"Bu maçın kahramanı ben değilim. Bu maçın kahramanı teknik ekibimiz, futbolcu arkadaşlar, başkanlarımız, tesiste çalışanlarımız. Bu maçın kahramanı onlar. Arda Turan hocamız benim için hocadan fazla. İdol, ağabey, yol gösterendir. Golüm güzeldi. Topu kontrol ettiğim anda vurmak istedim. Bazen oluyor, bazen olmuyor. Bugün oldu çok şükür. Güzel bir gol."
GOLÜ İZLEMEK İÇİN TIKLAYINIZ

