Dün Özel bir kolejin öğrencileri tarafından "Yılın Spor Kulübü Başkanı" seçtiği Beşiktaş Başkanı Fikret Orman, ödülünü alır almaz İngiltere'ye gitti.
Devre arasında transfer yapacak olan Beşiktaş'ta Balkan Orman'ın bu amaçla dünkü ödül töreni sonrası İngiltere'ye gittiği ifade edildi.

