Necati Ateş'in açıklamaları şöyle:
ESKİŞEHİR İLE YOLLARI AYIRACAĞIZ
“Trabzonspor ile anlaşmadım. Eskiehirspor ile sözleşmem devam ediyor ama yolları ayıracağız. Eskişehir ile yolları ayırınca görüşmelere başlayacağım. “
ÇOK BAŞARISIZ BİRE SEZON GEÇİRDİK
“1 sezondur çeşitli sıkıntılar var. Ertuğrul Sağlam ile anlaşamadım. Hocanın şartları ile benim şartlarım uymadı. Zaten çok başarısız bir sezon geçirdik. Kupa'da final onlara göre bir başarı olabilir ama bana göre başarı değil. Eskişehirspor gibi kaliteli bir kadro başarılı olamadı. Başarısızlık sadece hocanın ya da yönetim değil. Herkesin başarısızlığı.”

