Takımında kaliteli yabancılar olduğunu söyleyen Karaman, "Her hafta en iyi6 yabancıyı sahaya sürüyorum. Elimde takımı sırtlayacak yabancılar olmasınarağmen yedek kulübesinde değil tribünde tutuyorum. Bu karar kulüplere büyükhaksızlık. Ligde kalma mücadelesi verirken bu futbolculardan faydalanamadığımiçin isyan ediyorum" dedi.
TFF'nin bu kararı mutlaka değişmesi gerektiğini söyleyen Karaman isimvermeden "Geçmişte bizim yanımızda (kulüplerde görev yapanlar) olanlar TFFtarafında geçince yabancı kuralını savunuyorlar" diye konuştu.

