Takımların seramoni için sahaya çıktığı anda taraftarlar hep bir ağızdan "Mustafa Kemal'in Askerleriyiz" tezahüratları yaptı. Ardından FETÖ terör örgütüne karşı tepki sesleri yükseldi.
Fenerbahçeli ve Galatasaraylı futbolcular 15 Temmuz'da yaşamını yitiren şehitlerimiz adına bir pankartla sahaya çıktılar.


