Sabah'ın haberine göre; Şanssızlıktan yakınan yıldız futbolcu, yaşadığı hayal kırıklığını şu sözlerle dile getirdi:
"Çok iyi bir grafik yakalamıştım. Bunu taçlandırmak için Galatasaray maçını bekliyordum. Üst üste iki kez aynı şansızlığı yaşamak gerçekten canımı çok sıkıyor. Belki de ben hatalıyım. Sakatlığın üstüne yaptığım beşinci maçta bu kadar zorlamasam daha doğru olabilirdi. Ancak bunu tahmin bile edemezdim."

