Geçen hafta Ankaragücü lehine tezaruhat yapan Trabzonspor taraftarları, Beşiktaş karşısında "Şampiyon Kayserispor" tezaruhatı yaparak Kayserispor'a destek oldu.
Trabzonspor taraftarları Kayserispor lehine tezarühat yaptıktan sonra, 'Süper Lig'e hoş geldin Kayseri' pankartı açtı.

