comScore

Galatasaray Galatasaray

Cimbom Reina'da eğlendi!

06 Mayıs 2013, Pazartesi 10:35

G.Saray'da yönetim, teknik heyet ve futbolcular, şampiyonluğu kutlamak için eğlence mekanında bir araya geldi

Spor Toto Süper Lig'de 2012-2013 sezonunda şampiyonluğa ulaşan Galatasaray'da kulüp yönetimi, teknik heyet ve futbolcular, bu başarılarını kutlamak için eğlence mekanında bir araya geldi.

Kendi sahasında Sivasspor'u 4-2 mağlup etmesinin ardından kutlamalara Türk Telekom Arena'da taraftarlarıyla birlikte başlayan sarı-kırmızılılar, stattan ayrıldıktan sonra Ortaköy'de bir eğlence mekanında buluştu.

Kulüp başkanı Ünal Aysal'ın yanı sıra yönetim kurulu üyeleri, teknik direktör Fatih Terim ile yardımcıları ve futbolcular eşleriyle kutlamaya katıldı.