Maç sonunda stat hoparlörleründen çalan ve taraftarların ilk melodiyi duyduğu anda alkışladığı şarkı; Mustafa Sandal'ın "Beni Ağlatma" şarkısıydı.
Sarı kırmızılı taraftarlar, ezeli rakipleri Fenerbahçe'ye gönderme olan nakarat kısmında "Fener ağlama" diye bağırarak, sarı-lacivertli camiayı kızdırdı.

