comScore

Galatasaray Galatasaray

"İstanbul'da böyle hakem olmayacak"

04 Nisan 2013, Perşembe 00:45

Galatasaray Yiöetim Kurulu Üyesi Abdurrahim Albayrak, Real Madrid maçını değerlendirdi..

Albayrak'ın açıklamalarından .com'un derledikleri şöyle:
"Maça iyi başladık, iyi pozisyonlar da yakaladık ama atamadık. Maçın hakkı olmayan bir hakem de vardı sahada. Net 3 gol pozisyonumuz vardı, şanssızdık ve atamadık. Sonuçta oynadığımız takım Real Madrid. Saygı duyuyoruz. Futbolcularımıza teşekkür ediyoruz. Hepsinden memnunuz. 90 dakika var önümüzde inşallah iyi oynayacağız. İstanbul'da böyle hakem olmayacak"