comScore

Galatasaray Galatasaray

Alper: "Şansımız olsa bu maçı kazanmıştık"

02 Mart 2013, Cumartesi 21:15

Eskişehirsporlu Alper Potuk, Galatasaray karşısında çok iyi oynadıklarını ancak şanssız olduklarını söyledi..

Alper'in açıklamalarındantarafından derlenenler şu şekilde:
"Takım olarak bir 90 dakika daha olsa oynardık. Her yerde biz vardık, çok iyi oynadık. Abilerimi arkadaşlarımı kutluyorum. Hiç pozisyon vermedik, bir duran top haricinde. Şansımız olsa bu maçı kazanmıştık."