Sevgili Galatasaraylılar
2001'de kurduğumuz ultrAslan Bağımsız Taraftar Oluşumundan, bugün 12.02.2013 itibariyle kendi bilgim ve isteğim doğrultusunda istifa etmiş bulunmaktayım.
Bütün dönemlerde birlikte çalıştığım ve gönül bağım olan Sebahattin Reis'e ve tüm arkadaşlarıma sonsuz teşekkür ederim.
Yaşasın GALATASARAY, Yaşasın Bağımsız ultrAslan !
Oğuz ALTAY"

