"TRABZON'DAN GİDERDİM"
Devre arasında orta sahaya alınan Wesley Sneijder'dan sonra forvete de Didier Drogba'nın transferiyle kadrodaki golcü sayısının 4'e çıkması nedeniyle eldeki isimlerden birini gözden çıkarmayı planlayan G.Saray yönetiminin, Burak'ı ‘Avrupa'da bir kulübe satmayı planladığı' öğrenildi. Bunun milli oyuncuya da iletildiği ancak Burak'tan, "Ben G.Saray'a oynamaya ve başarılı olmaya geldim. Eğer Avrupa'ya gidecek olsaydım, Trabzonspor'dan giderdim. Bir yere gitmek istemiyorum" yanıtının alındığı bildirildi. Burak'ı yüksek bonservis ücretiyle satarak, kasaya iyi bir gelir sağlamayı düşünen yönetim, bu yanıtla istediğini gerçekleştiremedi. Bunun üzerine de Burak; Beşiktaş ve Bursa sınavlarında 18 kişilik kadroya girse de, maçlarda görev alamadı.

