comScore

Galatasaray Galatasaray

Melo: "Bu maçı geride bırakmalıyız.."

18 Ocak 2013, Cuma 22:15

Galatasaray'ın Brezilyalı oyuncusu Felipe Melo, Kasımpaşa yenilgisini değerlendirdi..

Melo'nun maç sonu8 yayıncı kuruluşa yaptığı açıklamalardantarafından derlenenler şu şekilde:
"Çok fazla pozisyon vermedik, bireysel hatalardan sonra golleri yedik. Kazanabilirdik de ama sonuçta mağlubiyet aldık. Bu maçı geride bırakmalıyız. Önümüzde Beşiktaş derbisi var. Kafaları kaldırıp ona konsantre olmalıyız."