Süper Lig'in 16. haftasında oynanan Galatasaray - Fenerbahçe derbisiöncesinde sarı kırmızılı taraftarlar takımlarını Florya Metin OktayTesisleri'nden böyle uğurladı...
Süper Lig'in 16. haftasında oynanan Galatasaray - Fenerbahçe derbisiöncesinde sarı kırmızılı taraftarlar takımlarını Florya Metin OktayTesisleri'nden böyle uğurladı...