"Galatasaray'dan puan almaya geldik"
İsmail Kartal, Galatasaray maçı öncesi yaptığı konuşmada "Üzerimizde baskı var. Gergin ortamda çalışıyoruz. Bu gerginliği atmamız için kazanmak gerektiğinin farkındayız. Eskişehirspor'a destek verilmesi gerekiyor. Galatasaray'ın gücünü biliyoruz ama bizim de durumumuz ortada. Çıkışa geçmek zorundayız. Galatasaray'dan puan almaya geldik" ifadelerini kullandı.

