Galatasaray Kulübü Başkanı Ünal Aysal, Kurban Bayramı nedeniyle bir kutlama mesajı yayımladı.
Sarı-kırmızılı kulübün resmi internet sitesinde Galatasaray Kulübü Başkanı Ünal Aysal yaptığı açıklamada, "Tüm sporseverlerin ve camiamızın Kurban Bayramı'nı en iç dileklerimle kutlar, mutlu, sağlıklı ve huzurlu bir bayram dilerim" dedi.