Erman Toroğlu katıldığı programda hakem Mustafa İlker Coşkun ve Yasin Öztekin hakkında yorumlarda bulundu.
Erman Toroğlu yaptığı yorumda " Yasin'e belki tribünlerden laf attılar.Penaltı için küfür ettiler, o da gitti tepki verdi. Hakem adalet dağıtamadı. Hakem sahaya çıkmasa bu turu Sivasspor geçerdi." ifadelerini kullandı.

