comScore

Galatasaray Galatasaray

Duygun Yarsuvat: 'Galatasaray'da hep iyi kalpliler var'

09 Nisan 2015, Perşembe 12:10
Duygun Yarsuvat: 'Galatasaray'da hep iyi kalpliler var'

Galatasaray Kulübü Başkanı Duygun Yarsuvat, Galatasaray'da hep iyi kalplilerin olduğunu söyledi.

Türk Kalp Vakfı 'Hep birlikte 40 yıl' projesi kapsamında yapılan 'iyi kalpli ol' fair - play ödülleri töreninde konuşan Yarsuvat, gazetecilere açıklamalarda bulundu. Duygun Yarsuvat, "Kalp Vakfı Türkiye'nin önde gelen baskı gruplarındandır. Bir dernektir. Yaptığı iş çok önemlidir. Kamuyu uyarır. İstatistiklere göre ölümlerin %60'ı kalp hastalığından gelmektedir. Bugün de 'İyi kalpli ol' toplantısı var. Bizim futbolcularımızdan da Semih Kaya bu ödüle laik görüldü. Görüyorsunuz ki Galatasaray'da hep iyi kalpliler var." diye konuştu.