Galatasaray, Başakşehir maçı 2-2 sürerken son dakikalarda Başakşehir'li oyuncu Muslera ile karşı karşıya kaldı. Muslera ceza sahası dışına çıkıp bu oyuncuyu düşürdü ama hakem Bülent Yıldırım ''son adam''ı düşürmesine ve bariz gol şansı olmasına rağmen Muslera'ya kırmızı yerine sarı kartını çıkarttı.

