comScore

Galatasaray Galatasaray

Ahmet Çakar: 'Galatasaray hakemle kazandı'

09 Şubat 2015, Pazartesi 23:29
Ahmet Çakar: 'Galatasaray hakemle kazandı'

Galatasaray'ın 2-1 kazandığı Eskişehir maçı sonrası Ahmet Çakar, hakem Halis Özkahya'yı eleştirdi. 

FutbolArena - Galatasaray'ın 2-1 kazandığı Eskişehir maçı sonrası Ahmet Çakar, hakem Halis Özkahya'yı eleştirdi. 

Galatasaray, Eskişehirspor deplasmanında 2-1 kazanırken hakem kararları tartışma yarattı. Özellikle bir pozisyonda Eskişehirspor penaltı beklerken Halis Özkahya devam kararı verdi. 
Ahmet Çakar, Beyaz TV'deki Derin Futbol programında bu pozisyonu değerlendirirken şu ifadeleri kullandı;

''Melo'nun yaptığı hareket çizgi üstünde. Bana göre mutlak penaltı. Galatasaray 2 haftadır hakem katkısıyla puanlar alıyor''. 

Çakar ayrıca hakemleri değerlendirirken ''En iyi, en kötü, en yeteneksiz hakemleri sayın derseniz hepsine birini söylerim. ''En korktuğum hakem ise Halis Özkahya'dır'' dedi.