comScore

Fenerbahçe Fenerbahçe

F.Bahçeli futbolculardan G.Saray'a gönderme

10 Kasım 2013, Pazar 22:53

Fenerbahçe'nin Galatasaray'ı yendiği karşılaşmanın ardından sarı-lacivertli futbolcular ve taraftarlar ezeli rakiplerine göndermede bulundu.

Şükrü Saracoğlu Stadı'nda 2-0'lık derbi galibiyetinin coşkusunu yaşayan Fenerbahçeli futbolcular, maç sonrasında orta yuvarlakta toplanıp yaptıkları tezahüratlarla taraftarların hisselerine tercüman oldu.

Orta yuvarlakta toplanan ve tüm tribünlerin susmasını bekleyen sarı-lacivertli futbolcular, tezahüratı kendileri başlatıp hep bir ağızdan söylenmesini sağladı.

Karşılıklı yapılan "İşte böyle, her sene böyle" şeklindeki tezahürat, tüm tribünlere sıçradı ve taraftarlar ile futbolcular bütünleşerek büyük sevinç yaşadılar.