Fenerbahçe'nin İsveçli futbolcusu Sivasspor karşılaşmasının ardından açıklamalarda bulundu.
Krasic ile yolların ayrılmasının ardından lisansı çıkarılan ve ilk kez Sivasspor maçında Fenerbahçe forması giyen
Holmen şöyle konuştu:
"Uzun süre lisansımın çıkmasını bekledim. Uzun süredir futbola açtım. Bugün sahada oldugum için kendimi çok mutlu hissediyorum.
Önceki maçlara göre daha iyi oldugumuzuu söyleyebilirim. Bugün tam bir takım gibiydik."