comScore

Fenerbahçe Fenerbahçe

Holmen: "Futbola açtım"

01 Eylül 2013, Pazar 00:06

Fenerbahçe'nin İsveçli futbolcusu Sivasspor karşılaşmasının ardından açıklamalarda bulundu.

Krasic ile yolların ayrılmasının ardından lisansı çıkarılan ve ilk kez Sivasspor maçında Fenerbahçe forması giyen Holmen şöyle konuştu:

"
Uzun süre lisansımın çıkmasını bekledim. Uzun süredir futbola açtım. Bugün sahada oldugum için kendimi çok mutlu hissediyorum.
 
Önceki maçlara göre daha iyi oldugumuzuu söyleyebilirim. Bugün tam bir takım gibiydik."