comScore

Fenerbahçe Fenerbahçe

'Fenerbahçe tribününde de otururum!'

19 Ağustos 2013, Pazartesi 17:44

Trabzonspor Başkanı İbrahim Hacıosmanoğlu, açıklamalarda bulundu..

Trabzonspor Başkanı İbrahim Hacıosmanğlu, Kanaltürk'te yayınlanan Top Bizde programının canlı yayın konuğu oldu. Hacıosmanoğlu'nun açıklamalarının satır başları şu şekilde:
"Güvenlik tedbirine de gerek kalmadan futbolun genel manadaki mantalitesinin değişmesi lazım. Bırakın taraftarları ayrı tribüne koymayı, yan yana bile maç seyredebiliyorlar. Bunun önünü açmanın Türk futboluna katkı sağlayacağını düşünüyorum."