comScore

Fenerbahçe Fenerbahçe

Yobo: 'Ders çıkarmamız lazım'

18 Ağustos 2013, Pazar 00:18

Torku Konyaspor karşısında alınan 3-2'lik yenilgi sonrası Fenerbahçe'nin Nijeryalı savunma oyuncusu Yobo, yayıncı kuruluş muhabirinin kendisine yönelttiği soruları yanıtladı.


Torku Konyaspor karşısında alınan 3-2'lik yenilgi sonrası Fenerbahçe'nin Nijeryalı savunma oyuncusu Yobo, yayıncı kuruluşun sorularını yanıtladı. Sarı lacivertli takımın maçtaki ilk golünü atan Yobo'yu tebrik eden muhabire Nijeryalı savunmacı, "Keşke gol atmasaydım ama 3 puanı alsaydık" yanıtını verdi.

Maç hakkında değerlendirmelerde bulunması istenen Yobo, bu karşılaşmayı yorumlarken Arsenal maçına kadar toparlanacaklarının garantisini vererek şu ifadeleri kullandı:

"Kötü bir şey zor bir durum. Bu durumdan dersler çıkarmamız lazım. Önde götürdüğümüz bir maçı 3-2 geride kapatmamız bize yakışmadı. Hayal kırıklığının etkilerini en kısa sürede üzerimizden atacağımıza inanıyorum. Bu bizim işimiz. Bugün yaptığımız kötü şeylerden ders alıp eksiklerimizi gidererek Arsenal maçına hazırlanacağız."