comScore

Fenerbahçe Fenerbahçe

R.Madrid'den Fenerbahçe'ye mesaj var!

24 Mayıs 2013, Cuma 15:51

Real Madrid Kulübü Başkanı Florentino Perez, Fenerbahçe'ye mesaj gönderdi. İşte o mesajın detayı...

Real Madrid Kulübü Başkanı Florentino Perez, Fenerbahçe'nin 51. Ziraat Türkiye Kupası'nı kazanması nedeniyle sarı-lacivertli kulübe bir tebrik mesajı gönderdi.

Fenerbahçe Kulübü'nün resmi internet sitesinden, Florentino Perez'in mesajına yer verildi.

İşte Real Madrid Kulübü Başkanı Florentino Perez'in o mesajı:

"Fenerbahçe Spor Kulübü'ne,

Şahsım ve Yönetim Kurulumuz adına, Türkiye Kupası Şampiyonu olan Fenerbahçe'ye en içten tebriklerimi iletirim.

En sıcak selamlarımla,

FLORENTİNO PEREZ
REAL MADRID CF BAŞKANI"