comScore

Fenerbahçe Fenerbahçe

"Daha da kimseyle konuşmam"

01 Mayıs 2013, Çarşamba 09:01

F.Bahçe Asbaşkanı Abdullah Kiğılı, sözlerinin sürekli olarak yanlış yerlere çekilmesinden oldukça rahatsız.

Milliyet

F.Bahçe-G.Saray derbisinde sarı-kırmızılı takımın şampiyonluğunu ilan etmesi halinde F.Bahçeli futbolcuların alkışlayarak rakiplerini tebrik edebileceklerini söyleyen Kığılı, bu sözlerinin yanlış anlışılmasına "Bir daha kimseyle konuşmayacağım. Sözlerim hep farklı yerlere çekiliyor" diye dert yandı.