Yalçın, Aykut Kocaman'ın bu konuşmasının gereksiz olduğunu belirterek; "Aykut Kocaman'ın ligin ikinci yarısındaki çıkışıyla başarısız olduğunu düşünmüyorum. UEFA Avrupa Ligi'nde yarı finale çıktılar, Türkiye Kupası'nda da yollarına devam ediyorlar. Ancak ligde şampiyonluğun Galatasaray'a kaptırılması haliyle Aykut Kocaman'ı başarısız gibi gösteriyor. Aykut Kocaman'ın bu konuşması anlamsızdı. Kendi başarısızlığını başka şeylerle kapatmaya çalışmasın" sözlerini kaydetti.

