Ahmet Çakar: "Gaziantepspor hakeme rağmen 1 puan aldı. Tebrik ederim. Eğer hakem olmasaydı Gaziantepspor kazanmıştı"
Ahmet Çakar kısa süre sonra bu tweet için özür diledi ve bir paylaşım daha yaptı. Çakar, "Şimdi gördüm. Fenerbahçe'nin ilk golünden önce el varmış. Hakem iki tarafa da hatalar yaptı ve önceki tweetim için özür diliyorum" dedi.



