comScore

Fenerbahçe Fenerbahçe

Mahmut Uslu bombardımana tuttu

31 Ağustos 2015, Pazartesi 00:02
Mahmut Uslu bombardımana tuttu

Fenerbahçe yöneticisi Mahmut Uslu, Antalyaspor maçı sonrası çok sert açıklamalar yaptı. 

FutbolArena - Fenerbahçe yöneticisi Mahmut Uslu, Antalyaspor maçının ardından çok sert açıklamalar yaptı. 

"1 veya 3 penaltımız verilmedi"
Bugün biz büyük paralar harcayarak takım kuruyoruz. Antalyaspor ve diğer kulüpler de öyle. Antalyaspor'a geçmiş olsun demiyorum. Son dakikada verilen faul, faul değil o benim işim değil. Ancak bizim 1 veya 3 penaltımız verilmedi. Antalyaspor'un 7 numaralı oyuncusunun en az 7 sarı kartlık pozisyonu var"

"Bizi siyasete sokmasınlar"


Mahmut Uslu öte yandan Ak Parti Genel Başkan Yardımcısı Mehmet Ali Şahin'in Aziz Yıldırım benzetmesiyle ilgili ise çok sert konuştu: "Bizi siyasete çekmesinler, tahrik etmesinler. Kendi siyasetlerini yapsınlar. Mehmet Ali Şahin'in Aziz Yıldırım, milli takım benzetmesi hoş değil. Kimse başka işlere burunlarını sokmasın" diye sert cevap verdi.