702 bin
takipçi
bin
beğenme
ÖZEL HABER
TRANSFER
TÜRK FUTBOLU
SÜPER LİG
TFF 1. LİG
ALT LİGLER
TÜRKİYE KUPASI
MİLLİ TAKIM
DÜNYADAN FUTBOL
LA LIGA
BUNDESLIGA
PREMIER LIG
SERIE A
LIGUE 1
ŞAMPİYONLAR LİGİ
UEFA AVRUPA LİGİ
DÜNYA LİGLERİ
FAN TOKEN
FUTBOLARENA TV
İDDAA
DİĞER
TV PROGRAMI
FOTO GALERİ
ANALİZ
İDDAA SONUÇLARI
DÜNKÜ MAÇLAR
İSTATİSTİK
AKTÜEL
MAGAZİN GALERİ
BEŞİKTAŞ
FENERBAHÇE
GALATASARAY
TRABZONSPOR
BURSASPOR
REAL MADRID
BARCELONA
CHELSEA
LIVERPOOL
MANCHESTER UTD
BAYERN MÜNİH
JUVENTUS
Fenerbahçe
Futbol Haberleri
Süper Lig
Fenerbahçe
Aziz Yıldırım 60 gün sonra maçı stattan izledi
Aziz Yıldırım 60 gün sonra maçı stattan izledi
09 Mayıs 2015, Cumartesi 22:17
PAYLAŞ
Fenerbahçe Başkanı Aziz Yıldırım uzun bir aradan sonra şeref tribünündeki yerini aldı.
FutbolArena -
60 günlük hak mahrumiyeti cezası sona eren Fenerbahçe Başkanı Aziz Yıldırım, Sivasspor maçında tribünde yer aldı.
Sivasspor Başkanı Mecnun Otyakmaz ile birlikte maçı takip eden Yıldırım, Fenerbahçe'nin 3. golünden sonra büyük sevinç yaşadı.
Yıldırım, Moussa Sow'un galibiyet golünden sonra arkasında oturan arkadaşlarıyla çak yaparak stattan çıktı.
Sivasspor
Fenerbahçe
Aziz Yıldırım
Fenerbahçe
Sivasspor 2-2 Fenerbahçe maç özeti ve golleri (İZLE)
FutbolArena Fenerbahçe - Kayserispor maçında
ANA SAYFA
ÖZEL HABER
TRANSFER
BEŞİKTAŞ
FENERBAHÇE
GALATASARAY
TRABZONSPOR
TÜRK FUTBOLU
SÜPER LİG
TFF 1. LİG
ALT LİGLER
TÜRKİYE KUPASI
MİLLİ TAKIM
DÜNYADAN FUTBOL
LA LIGA
BUNDESLIGA
PREMIER LIG
SERIE A
LIGUE 1
ŞAMPİYONLAR LİGİ
UEFA AVRUPA LİGİ
DÜNYA LİGLERİ
FAN TOKEN
FUTBOLARENA TV
İDDAA
DİĞER
TV PROGRAMI
FOTO GALERİ
ANALİZ
CANLI SKOR
DÜNKÜ MAÇLAR
İSTATİSTİK
AKTÜEL
MAGAZİN GALERİ
KÜNYE