Fenerbahçeli futbolcular, Dilberay'ın "Akşama geleceğim" şarkısıyla şampiyonluk kutlamalarına devam ederken Mehmet Topuz sahneye kangal çıkardı.
Sarı lacivertli futbolcunun tasmasıyla sahneye çıkardığı kangal, tören sonuna kadar Mehmet Topuz'un yanından ayrılmadı.

