Fenerbahçe - Beşiktaş derbisi sonrası Sarı-Lacivertli futbolcu Gökhan Gönül önemli açıklamalarda bulundu.
İşte o açıklamalar;
Biz Aziz Yıldırım başkanımız apayrı bir yerde. Birçok oyuncu da söylüyor o bizim babamız diye. Gerçekten o bizim babamız gibi. Göz göre Aziz Yıldırım'a yapılan bunca şeyden sonra şampiyonluğumuzu ona armağan etmek istiyorum. Emre abimizin söylediği şeyler başkanımızı duygulandırdı. Yoğun duygular yaşadık. Ümit ediyorum ki yakında başkanımız için güzel gelişmeler yaşanır.
Biz şampiyon olalım bu hafta, önümüzdeki hafta nasıl olursak olalım, çünkü çok sıkıntılar çektik. Biz önümüzdeki hafta galip de gelsek, berabere de kalsak çok büyük bir sevinç yaşayacağımızı düşünmüyorum. Daha sonra taraftarlarımızla büyük bir kutlama yapacağız."

