Eskişehirsporlu taraftarlar maça yoğun ilgi gösterdi. Soğuk havaya rağmentribünleri dolduran taraftarlar, takımlarına destek verdi.
Yenibağlar Mahallesi Üniversite Caddesi'nde toplanan Es-Es taraftarları, stadabirlikte geldi. Fenerbahçe taraftarları ise maçın öncesinde kendileri için ayrılan kapalı tribünde yerlerini aldı.

