Geçen yıl Arsenal'a kiralık olarak verilen Benayoun ve adı bir ara Brezilya ligi ekiplerinden Santos ile anılan Malouda'nın yapılan transferlerle ilk 11 şansı azaldı ve Di Matteo'nun bu iki oyuncuyu ligin ilk haftasındaki Wigan müsabakasının kadrosuna almaması da dedikoduları iyice arttırdı.
Başarılı teknik adamın yapmış olduğu bu seçim sonrası iki futbolcunun geleceği hakkında sorular soruldu. Di Matteo ise şunları söyledi:
"Transfer sezonunun sonuna kadar beklemek zorundayız. Şu an için bu iki isim de bizle birlikte ve takımın bir parçası." diyerek spekülasyonlara son noktayı koydu.

