2011 yılında İsveç'in AIK Stockholm takımından transfer edilen Teteh Bangura, Bursaspor tarihinin en fazla bonservis bedeli ödenen futbolcusu olmuştu. Ertuğrul Sağlam döneminde takıma katılan fakat bir türlü istenilen seviyeye ulaşamayan Sierra Leoneli futbolcu, İsrail'in Beitar Jeruselam takımına kiralanmıştı.
Beitar Jeruselam forması ile oynadığı 6 maçta 3 gol kaydederek büyük beğeni toplayan Bangura'nın, Beitar kulübü tarafından bonservisini Bursaspor'dan isteyeceği iddia edildi.

