Bursaspor Teknik Direktörü Christop Daum, Fenerbahçe'ye mağlup oldukları maçın ardından görüşlerini dile getirdi.
Alman teknik adam ilk yarı daha iyi oynadıklarını belirtirken, duran toplarda hat yaptıklarını ve gol pozisyonu vermemelerine rağmen Fenerbahöçe'ye mağlup olduklarını söyledi.
Daum yaptığı açıklamada, "İki farklı devre seyrettik. İlk devrede pozisyon vermedik ve haklı olarak öne geçtik. İkinci devrede duran toplarda fiziksel olarak rakibi karşılayamadık. Oyun içerisinde gol pozisyonu vermedik. Aslında tam tersine gol pozisyonlarını biz yarattık, goller de atabilirdik. Sonuçta duran toplarda fazla hat yaptık ve mağlup olduk. Bizim takımımız çok iyi mücadele etti. Futbolcularımı tebrik ediyorum" dedi.

