comScore

Bursaspor Bursaspor

Kazım: 'Gün geçtikçe iyiye gidiyorum'

07 Ekim 2013, Pazartesi 11:35

Bursasporlu Colin Kazım, Kardemir Karabükspor deplasmanıdna galip geldikleri maç sonrasında görüşlerini açıkladı.

Bursasporlu Colin Kazım, kulübün resmi televizyonu Bursaspor TV'ye açıklamalarda bulundu.

Takım olarak eksik olan bir şeyleri tamamlamaları gerektiğini ifade eden Kazım, "Takım olarak bir şey bulmamız gerekiyordu. Eksik olan bir şeyi tamamlamamız gerekiyordu. Kardemir Karabükspor galibiyetiyle bunu bulduğumuzu söyleyebiliriz. Lige verilen arayı en iyi şekilde değerlendirerek Kayserispor maçına hazır olmak ve galibiyetlerin devamını getirmek istiyoruz" diye konuştu.

Eksiklerini gün geçtikçe tamamladığını sözlerine ekleyen Kazım, "Bursaspor'a geldiğimde maç eksiğim vardı. Gün geçtikçe daha iyiye gittiğimi hissediyorum. Çok kaliteli oyunculardan kurulu bir takımımız var. Güzelliklerin devamı gelecektir" şeklinde konuştu.

BURSASPOR'DA İZİN BİTİYOR

Bursaspor'un, Karabükspor maçının ardından çıktığı 3 günlük izin yarın sona eriyor. Yeşil Beyazlılar, Salı günü Özlüce Tesisleri'nde yapacağı antrenmanla ligin 8'inci haftasında kendi sahasında oynayacağı Kayserispor maçı hazırlıklarına başlayacak.