comScore

Bursaspor Bursaspor

Daum: "Tümer bizde olsa 3 atardık"

04 Ekim 2013, Cuma 22:49

Karabükspor'u deplasmanda 1-0 mağlup eden Bursaspor'da Teknik Direktör Christoph Daum maçın ardından yayıncı kuruluşa açıklamalarda bulundu.

Daum maçın ardından şunları söyledi: 'Takımımız geçtiğimiz haftaki başarılı defansını bu hafta da sürdürdü. Hücumda daha etkiliydik ve golü de bulduk. Gol yemeden, gol atarak maçı bitirdiğimiz için son derece mutluyuz. İlerleyen haftalarda daha fazla goller bulmalıyız. '
 
'TÜMER OLSA 3 ATARDIK'
Daum, Yayıncı kuruluş Lig Tv'de yayınlanan Depar adlı programda Fenerbahçe'de beraber çalıştığı eski hocası Daum'a selamlarını ileten Tümer Metin'e, 'Tümer Metin bugün bizde olsa 3 gol daha atardık' cevabını verdi.