Bursaspor kulüp doktoru Şafak Selimoğlu, sakatlığı nedeniyle forma giymeyen Fernando Belluschi için açıklamada bulundu. Arjantinli futbolcuşu şuan antrenmanlara çıktığını belirten Selimoğlu şöyle konuştu:
`Dünkü antrenmanları tamamladı. Herhangi bir sıkıntısı olmadı. Ayağında ağrı olduğu anda bırakmasını söyledik. Gözümüz Belluschi`nin üzerinde. Ancak Karabükspor maçına kadar ne olur bilmiyoruz.`
`ŞİMDİLİK PROBLEM YOK`
`Son antrenmanda ağrıları olur, zorlanır geri çekeriz. Ancak şuan problem yok. Bu durumda maç kadrosuna girer. Biz Beluschi için 6 hafta tedavi programı vermiştik. Daha 4.haftadayız. Bu da bizim verdiğimiz programları Belluschi`nin gayretli bir şekilde gerçekleştirmesiyle oldu. Yani herşey maç gününe kadar yaşanacak gelişmelere bağlı`
Kaynak: Olay

