comScore

Bursaspor Bursaspor

İbrahim: "Çok inanmıştık.."

24 Ağustos 2012, Cuma 01:00

Bursaspor ikinci kaptanı İbrahim Öztürk, UEFA Avrupa Ligi Play-Off turu ilk maçında kazandıkları Twente maçı sonrası, ''Biz bu galibiyete inanmıştık. Bu maçı 12. adamımız olan taraftarımız için kazandık. İnşallah ikinci maçı da kazanıp UEFA Avrupa Ligi gruplarına kalmak istiyoruz'' dedi.

Galibiyeti taraftara armağan ettiklerini ifade eden ikinci kaptan İbrahim Öztürk, ''İkinci maçta da galip gelerek UEFA Avrupa Ligi gruplarına kalmak istiyoruz. Biz birbirimize çok inanmıştık. Burada alacağımız sonucun deplasmanda bize büyük avantaj sağlayacağını biliyorduk. Twente bulduğu ilk pozisyonda golü buldu. Ancak biz iyi bir direnç gösterip galip gelmesini bildik'' ifadesini kullandı.