Bursaspor, yeni sezon hazırlıklarını Özlüce Tesisleri'nde yaptığı antrenmanla sürdürdü..
Özlüce Tesisleri'nde Teknik Direktör Ertuğrul Sağlam gözetiminde yapılan ve 1,5 saat süren antrenmanda yeşil-beyazlı futbolcular kondisyon ağırlıklı çalışma yaptı. İzinden dönen Batalla ve Bangura da, takımla birlikte çalışmaya başladı.