comScore

Bursaspor Bursaspor

Daum'a göre en büyük eksiklikleri...

26 Ağustos 2013, Pazartesi 00:06

Bursaspor teknik direktörü Daum, Galatasaray maçının ardından yayıncı kuruluşa açıklamalarda bulundu.

 Bursaspor'un teknik direktörü Christoph Daum, Galatasaray ile 1-1 berabere kaldıkları karşılaşmanın ardından açıklamalarda bulundu.

 

Daum açıklamasında Galatasaray karşısında fazlapozisyonbulamamalarına rağmeniyioynadıklarını söyleyerek busorunlarınıçözdüklerinde dahaiyibir takım olacaklarını söyledi.

İşteDaum'un maç sonunda yayıncıkuruluşaverdiği açıklama:

"DAHA FAZLA POZİSYONA GİRMELİYDİK"

"Taraftarlarımıziçin çok seviniyorum. Takım herşeyiniortayakoyarak oynadı Galatasaray karşısında.Futbolcularımiçin de çok seviniyorum. Taktiksel vefizikselolarak çok iyi çalıştılar bu maça. Bu baskıda daha fazla gol pozisyonuna girmek zorundaydık ancak fazla pozisyon bulamamamıza rağmen iyi oynayan taraftık. Takımın kalitesini ön plana çıkardık bu karşılaşmada."