Spor Toto Süper Lig'in 2. haftasında Galatasaray ile karşılaşan Bursaspor, Atatürk Stadı'nda meşalelerle karşılandı.
Özlüce Tesisleri'nden saat 19.30'da Atatürk Stadı'na hareket eden yeşil beyazlı takım, saat 20.15'te Atatürk Stadı'na geldi. Bursasporlu taraftarlar, 100'e yakın meşale yakarak takımlarını stat girişinde coşkuyla karşıladı. Taraftarlar, Bursa Valiliği'nin yasaklamasına karşın meşalelerle stada giriş yaptı.
Atatürk Stadı girişinde emniyet güçlerinin aldığı geniş güvenlik önlemi de dikkat çekti.

